Sunday 7 March 2021
هترین خرید هاست سی پنل ارزان پرسرعت پربازدید, وردپرس, فروشگاهی, دانلود از وبتوک قالب کده یک تیم بی ادعا و با اراده،

قالب کده یک تیم بی ادعا و با اراده

کد خبر : 1681
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۹:۴۸
174 بازدید

علی‌اصغر پورمحمدی، مشاور وزیر و رییس شورای رسانه، تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت  صنعت، معدن و تجارت شد

بورسنا: علی‌اصغر پورمحمدی با حکم وزیر صنعت به عنوان مشاور وزیر و رییس شورای رسانه، تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب شد.به گزارش بورسنا به نقل از دانانیوز، در حکم جدید وزیر صمت، که علی‌اصغر پورمحمدی به عنوان مشاور وزیر و رییس شورای رسانه، تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب شده، آمده است:جناب آقای دکتر علی اصغر پورمحمدینظر به سوابق علمی، فرهنگی و تجارب اجرایی […]


بورسنا: علی‌اصغر پورمحمدی با حکم وزیر صنعت به عنوان مشاور وزیر و رییس شورای رسانه، تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب شد.
به گزارش بورسنا به نقل از دانانیوز، در حکم جدید وزیر صمت، که علی‌اصغر پورمحمدی به عنوان مشاور وزیر و رییس شورای رسانه، تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب شده، آمده است:
جناب آقای دکتر علی اصغر پورمحمدی
نظر به سوابق علمی، فرهنگی و تجارب اجرایی ارزشمند جنابعالی در امور رسانه و به منظور بهره‌مندی عرصه صنعت معدن و تجارت کشور از آن توانمندی‌ها، به موجب این حکم به عنوان مشاور وزیر و رئیس شورای رسانه، تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت متبوع منصوب می‌شوید.
انتظار می‌رود با انتخاب و پیشنهاد اعضای حقوقی و حقیقی مناسب با اهداف و وظایف آن شورا که اهم آن به قرار زیر می‌باشد نسبت به انجام این موارد به طور ویژه اهتمام ورزید.
۱: بهره‌گیری از روش‌های نو و خلاقانه و همسو با مطالبات و انتظارات عامه مردم در زمینه اطلاع‌رسانی از زحمات و خدمات تلاشگران عرصه صنعت معدن و تجارت کشور شامل تمامی اجزای حاکمیتی و بخش خصوصی وابسته.

۲: تلاش در جهت ارائه تصویری واقعی (و نه مدیر پسند) از ماحصل خدمات خالصانه تمامی اقشار مرتبط با حوزه فعالیت وزارت متبوع و ایجاد رابطه منسجم دوسویه و تعاملی با اصحاب رسانه.

۳: اهتمام جدی در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای ایجاد پویش‌های بزرگ مردمی و رسانه‌ای با همکاری جدی همه شرکت‌ها و بخش‌های مختلف وزارتخانه برای فرهنگ‌سازی در خصوص کالاهای ایرانی و حمایت از تولید داخلی.
۴: ایجاد هماهنگی دستگاهی بین واحدهای متناظر در تمام سطوح وزارت متبوع و صنایع، معادن و تجار مرتبط به منظور هم‌افزایی هر چه بیشتر سرمایه‌های مادی و معنوی و جلوگیری از هدر رفت آنها.
۵: برگزاری مستمر جلسات شورای تحت مدیریت و ارائه گزارش اقدامات و برنامه‌های پیشنهادی جهت بهبود فضای کسب و کار در عرصه صنعت، معدن و تجارت کشور.
۶: سیاستگذاری و تدوین پیوست‌های رسانه‌ای برای موضوعات مختلف و اقدام و نظارت بر اجرای آن در کلیه سطوح وزارتخانه، سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته.
۷: ایجاد وحدت رویه در امور تبلیغاتی سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته و نیز صنایع مادر و جهت دهی و اصلاح اقدامات آنها بر اساس مصوبات شورای مورد نظر.
۸: ایجاد فضای مشارکتی روسای سازمان‌ها و مدیران وزارت متبوع در تمام سطوح در مأموریت محوله.

*** نکته قابل توجه در حکم پورمحمدی
نکته قابل توجه در حکم پورمحمدی، سمتی است که وزیر صمت برای وی در نظر گرفته است و احتمالا برای اولین بار در وزارت صمت چنین سمتی تعیین شده است.
سابق بر این سمتی که برای حوزه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی در وزارت صمت و سایر وزارتخانه‌ها مرسوم بوده و هست، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی بوده و خبری از شورا و سمتی سه بخشی نبوده است.
البته در بهمن ۹۶ شریعتمداری وزیر صمت وقت، شورایی را با عنوان شورای اطلاع‌رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت تشکیل و شخصی را نیز با عنوان دبیر این شورا منصوب کرد که اعضای آن از مشاوران وزیر در حوزه اطلاع‌رسانی و تبلیغات، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارتخانه، مدیرکل حوزه وزارتی، مدیران روابط عمومی سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه تشکیل می‌شد.
البته این شورا و حکم تشریفاتی مذکور، همان زمان هم انتقادات زیادی را به همراه داشت و دبیر این شورا و رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارتخانه را روبروی هم قرار داد زیرا در واقع یک موازی کاری آشکار در وزارتخانه ابداع شده بود.
البته همانطور که ذکر شد این شورا و دبیر منصوب شده عناوینی تشریفاتی بودند و در نهایت نیز خروجی ملموسی برای وزارتخانه به همراه نداشت.

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود

موسسه آموزش عالی قناوران حکیم


توضیحات توضیحات توضیحات

توضیحات