Thursday 25 February 2021
هترین خرید هاست سی پنل ارزان پرسرعت پربازدید, وردپرس, فروشگاهی, دانلود از وبتوک قالب کده یک تیم بی ادعا و با اراده،

قالب کده یک تیم بی ادعا و با اراده

کد خبر : 2538
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
214 بازدید

تبلیغات موثر یک فرایند کاملا علمی و تخصصی است؛

برای افزایش فروش،چگونه یک تبلیغ موثر داشته باشیم؟

بورسنا: در واقع هدف از تبلیغات القای پیامی صریح و آشکار و یا ضمنی به افرادی است که به صورت بالقوه می توانند مشتری شما باشند! پس بسیار اهمیت دارد شما بدانید چه کسانی مشتری شما هستند.؛

به گزارش بورسنا (گروه مهارت و کارآفرینی)، دکتر محمدرضا انصاری- تمامی کسب و کارها برای توسعه، رونق و برند شدن به تبلیغات نیاز دارند! منتها آنچه اهمیت دارد این است که چه تبلیغاتی صورت گیرد تا بهترین بازده را داشته باشد؟! بسیاری از تبلیغات غیرموثر و ناکارآمد است! در این مقاله به شما کمک می کنم با چند پارامتر بسیار مهم که باعث افزایش کارایی و اثربخشی تبلیغتان میشود، آشنا شوید.
۱- اندازه کسب و کار
یک سالن زیبایی در گام های نخست برای افزایش مشتریانش می بایست به صورت محلی اقدام نماید! یعنی خود را به مردم محله، شهر و استان خود معرفی کند اما یک برند محصولات آرایشی بهداشتی می بایست شهرت خود را در سطح ملی و بین المللی مطرح نماید. بنابراین اولین نکته در تبلیغات برای افزایش مشتری، این است که اندازه کسب ‌‌کار خود را در نظر بگیرید تا بدانید بهتر است چگونه و به چه صورت تبلیغ نمایید!
۲- پرسونای مشتری
همانگونه که می دانید تبلیغات نوعی آگاهی دادن به مشتری از طریق انتقال پیام به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم است! در واقع هدف از تبلیغات القای پیامی صریح و آشکار و یا ضمنی به افرادی است که به صورت بالقوه می توانند مشتری شما باشند! پس بسیار اهمیت دارد شما بدانید چه کسانی مشتری شما هستند، چه چیزی را دوست دارند، از چه چیزی خوششان می آید، ارزش‌های آنها چیست، به چه چیزی واکنش مثبت نشان می دهند، در چه گروه هایی دوست دارند قرار گیرند و…! به عبارت ساده تر شما باید تصویری شفاف از مشتریان خود داشته باشید تا بتوانید برای آنها تبلیغی موثر و کارامد ارائه نمایید! به این سطح از شناخت مشتری طراحی پرسونای مشتری گفته می شود! در واقع پرسونای مشتری شما بر اساس آنچه که شما دوست دارید ترسیم نمی شود بلکه دقیقا بر اساس ویژگی ها، خصوصیات، رفتار، علایق و سلایق مشتریان واقعیتان خواهد بود! به بیان ساده تر شما با مطالعه و مشاهده جمعی از مشتریان واقعی، می توانید پرسونای بهتر و دقیق تری از مشتریان تان داشته باشید و خیالپردازی خود را در این حوزه کنار بگذارید! بسیاری از تبلیغات غیرموثر و ناکارآمد می شوند چرا که تصویر درستی از مشتری واقعی ترسیم نشده است! این امر اهمیت طراحی پرسونای دقیق تری از مشتری را به گونه ای واضح و حیاتی نشان می دهد!
۳- ابزار و محتوای تبلیغ
نکته مهم دیگر انتخاب ابزار مناسب به مشتریان بالقوه است! اینکه چه ابزاری بیشترین کارایی و اثربخشی را دارد، به پرسونای مشتری و محتوای تبلیغ شما بستگی دارد! بعنوان مثال اگر مشتریان شما مسن و بالای ۵۵ سال هستند، استفاده از راهکارهای تبلیغاتی فضای مجازی تاثیر بسیار کمی دارد چرا که آنها اکثرا سنت گرا بوده و به ابزارها و محتواهای سنت گرایانه گرایش بیشتری نشان می دهند. اگر ابزار مناسبی برای تبلیغات انتخاب نکنید، عملا هزینه تبلیغاتتان هدر می رود!
۴- بهره گیری از متخصصان
تبلیغات موثر یک فرایند کاملا علمی و تخصصی است که می بایست به کمک متخصصان مجرب صورت گیرد! بسیاری از صاحبان کسب و کار خودشان رأسا اقدام به طراحی و اجرای کمپین های تبلیغاتی می نمایند و یا از مشاوران کم دانش و بی تجربه بهره می گیرند، که در کوتاه مدت و بلند مدت علاوه بر هزینه های سوخت شده، تاثیرات جبران ناپذیری نیز تجربه می کنند!
بنابر آنچه تشریح شد، برای تبلیغات موثر و کارامد می بایست به نکات زیر دقت کرد:
۱- اندازه کسب و کار
۲- پرسونای مشتری
۳- ابزار و محتوای تبلیغ
۴- بهره گیری از متخصصان مجرب و کارآزموده

منبع: سایت شخصی محمدرضا انصاری

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود

موسسه آموزش عالی قناوران حکیم


توضیحات توضیحات توضیحات

توضیحات