Thursday 4 March 2021
هترین خرید هاست سی پنل ارزان پرسرعت پربازدید, وردپرس, فروشگاهی, دانلود از وبتوک قالب کده یک تیم بی ادعا و با اراده،

قالب کده یک تیم بی ادعا و با اراده

کد خبر : 2970
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
247 بازدید

درک ارزش هوش مصنوعی برای بازاریابی عمده فروشی؛

نقش هوش مصنوعی در بازاریابی عمده فروشی(B2B)

بورسنا: با تغییر هوش مصنوعی در نحوه جمع آوری ، پردازش و ایجاد داده ها ، بازاریاب های شبکه های اجتماعی زمان بیشتری را برای صرف سایر فعالیت های پرمحتوا در اختیار می گیرند.؛

به گزارش بورسنا به نقل از واحد اطلاع رسانی پژوهشکده فناوری پیشرفته و هوش مصنوعی، حامد نقویان_ بازاریابی عمده فروشی در چند وقت اخیر بیشتر قادر به فروش بوده است. بازاریابان هوش مصنوعی و رسانه های اجتماعی با هم می توانند هر کمپین بازاریابی عمده فروشی را افزایش دهند.
بدون شک ، هوش مصنوعی همه جنبه های زندگی انسان را تحت تاثیر قرار داده است. در حالی که مردم در حال حاضر به خرید آنلاین روی آورده اند ، بازاریابان شبکه های اجتماعی در تلاشند تا از هوش مصنوعی برای طراحی کمپین های جذاب عمده فروشی استفاده کنند.

-درک ارزش هوش مصنوعی برای بازاریابی عمده فروشی
برای ادامه کار ، مهم است که بدانیم بازاریابان هوش مصنوعی و شبکه های اجتماعی برای یک کمپین بازاریابی عمده فروشی چه ارزشی می توانند داشته باشند.
اولین و مهمترین مزیت استفاده از هوش مصنوعی به عنوان بخشی از کمپین عمده فروشی این است که بازاریاب های شبکه های اجتماعی را قادر می سازد تا مشتریان بالقوه های با کیفیتی را بدست آورند. در واقع این بزرگترین چالشی است که بازاریابان عمده فروشی با آن روبرو هستند.
یک مطالعه شامل بررسی بازاریابان عمده فروشی نشان می دهد که بزرگترین انتظار بازاریابان برای هوش مصنوعی کمک به آنها در تعیین چشم اندازهای سودآور و افزایش اثربخشی استراتژی بازاریابی است که درآمد را بهبود می بخشد.
قبل از هوش مصنوعی ، نسل پیشرو برای بازاریابان کار سختی بود. اما تقسیم بندی مخاطبان سریع و کاملاً ساده انجام می شود. بعلاوه ، وقتی یک شرکت عمده فروشی قادر به شناسایی دقیق مخاطبان خود باشد ، شانس موفقیت بهتر می شود.
-پیغام های شخصی شده برای کمپین بازاریابی عمده
شخصی سازی در هر دو دنیای خرده فروشی و عمده فروشی کلیدی است. طبق مطالعاتی ، ۷۱٪ از بازاریابان عمده فروشی می گویند که به دلیل شخصی سازی علاقه مند به استفاده از فناوری های هوش مصنوعی هستند.
هوش مصنوعی به بازاریابان شبکه های اجتماعی اجازه می دهد تا یک کمپین عمده فروشی شخصی سازی کنند که عامل اصلی در تبدیل مشتری بالقوه است. منظور از شخصی سازی این است که محتوای کمپین باید در بین مخاطبان طنین انداز شود.
هوش مصنوعی بازاریاب های شبکه های اجتماعی را قادر می سازد تا از اطلاعات مشتریان عمده فروشی استفاده کنند و از آنها برای تعاملات شخصی استفاده کنند. هوش مصنوعی توانایی درک برند ها و پیش بینی نیازهای مشتریان را برای برندها فراهم می کند.
این پیغام های تولید شده توسط فناوری هوش مصنوعی شامل ایمیل ها ، پیام های متنی ، تبلیغات و پیام های پاپ آپ است که در صفحات اصلی ظاهر می شوند.
-مکالمات خودکار
یکی از شگفت انگیزترین کاربردهای هوش مصنوعی در دنیای تجارت این است که به آنها توانایی کار شبانه روزی با چت بات ها را می دهد. با یک سیستم ارتباطی رسانه های اجتماعی مجهز به هوش مصنوعی ، می توانید موارد زیر را بدست آورید:
• پاسخ سریع به سوالات مشتری
• شناخت نیازهای مشتری
• ارائه پیشنهادات به مشتری
• ارسال پیام های برنامه ریزی شده
• تبلیغ محصولات و خدمات جدید
• نظرسنجی
مکالمات خودکار باید بخشی از هر کمپین بازاریابی عمده فروشی باشد زیرا باعث افزایش پاسخگویی برند نسبت به مشتریان می شود. وقتی خریداران اطلاعات را بدست می آورند ، به سرعت به مرحله خرید می روند.
– مدیریت ارتباط با مشتری برای کمپین بازاریابی عمده فروشی
در زمینه عمده فروشی ، مدیریت ارتباط با مشتری بسیار مهم می باشد.
سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری هوشمند مجهز به هوش مصنوعی رفتار مشتری و مقدار زیادی داده را تجزیه و تحلیل می کنند که می تواند به سود کمپین بازاریابی عمده فروشی شما باشد. آنها برای تشخیص الگوها و روندهای رفتاری از تحلیل پیش بینی استفاده می کنند. بازاریاب های شبکه های اجتماعی می توانند از این داده ها برای شناسایی مشتریان بالقوه های باکیفیت استفاده کنند.
نه تنها این مورد ، بلکه سیستم مدیریت ارتباط با مشتری مجهز به هوش مصنوعی از پردازش زبان طبیعی برای رونویسی تماس های تلفنی بین نمایندگی های فروش و مشتریان تجاری استفاده می کند. این امر به کسب و کارها کمک می کند تا ارزش و سطح ریسکی را که منجر به مشتری بالقوه خاص می شود رتبه بندی کنند.
– ایجاد و بهینه سازی محتوا
در گذشته ، بازاریابان شبکه های اجتماعی تنها یک کمپین بازاریابی عمده فروشی را راه اندازی می کردند. امروزه آنها کمپین های بیشتری را راه اندازی می کنند. با هوش مصنوعی ، بازاریابان شبکه های اجتماعی توانمند می شوند زیرا به آنها امکان می دهد محتوای معقول و ارزشمندی را که کاربران علاقه مند به خواندن هستند ، ایجاد کنند.
همچنین هوش مصنوعی سئو را ساده کرده است. به عنوان مثال ، شناسایی کلمات کلیدی مرتبط بر اساس قصد کاربر و ایجاد بک لینک با کیفیت دیگر مشکلی در هوش مصنوعی ندارد. وقت گیر کردن کارهای خسته کننده سئو به راحتی و به سرعت با هوش مصنوعی انجام می شود.
– بازاریابی اینفلوئنسر
اینفلوئنسرها چه کسانی هستند؟
آنها افراد کلیدی با تخصص بالا در زمینه خود هستند و طرفداران زیادی دارند. از طریق آنها می توانید در مورد نام تجاری خود آگاهی ایجاد کرده و با مخاطبان گسترده ارتباط برقرار کنید. همچنین می توانید با آنها محتوا ایجاد کنید و در اطراف محصول خود غوغایی به پا کنید.
می توانید برای کمپین بازاریابی عمده فروشی خود از اینفلوئنسر استفاده کنید و میزان موفقیت آن را افزایش دهید. سال گذشته ، تقریباً ۵۰٪ از سازمان های عمده فروشی برای تبلیغ برند خود از بازاریابی اینفلوئنسر استفاده کردند.
هوش مصنوعی می تواند به شما کمک کند تا اینفلوئنسرهای مناسب که کاملاً با شخصیت و اهداف برند شما مطابقت دارند را شناسایی کنید.
– تجزیه و تحلیل داده های ساده
موفقیت کمپین بازاریابی عمده فروشی شما به میزان جمع آوری و ارزیابی داده ها بستگی دارد.
همانطور که همه ما می دانیم انسان ها می توانند اشتباه کنند ، اما هوش مصنوعی می تواند پیچیدگی های برنامه ریزی رسانه را ساده کند. با استفاده از هوش مصنوعی ، می توانید مشکلات پیچیده را به سرعت حل کنید و در کمترین زمان تاریخچه را بازیابی کنید. به عنوان مثال ، سیستم عامل های رسانه های اجتماعی با استفاده از هوش مصنوعی می توانند به بازاریاب های شبکه های اجتماعی اطلاع دهند که چه مشتریانی درآمد بالاتری دارند و حتی چه برندهای لوکسی دارند.
– پیگیری تلاش های کمپین بازاریابی عمده فروشی
به عنوان یک بازاریاب اجتماعی ، ممکن است علاقه مند باشید که بدانید کمپین عمده فروشی چگونه کار می کند و آیا به تغییراتی نیاز دارد. کارشناسان پیشنهاد می دهند که بازاریابان رسانه های اجتماعی عمده فروشی همیشه باید عملکرد فعلی خود را با نتایج گذشته مقایسه کنند تا نتایج واقعی را بسنجند.
سیستم عامل های مجهز به هوش مصنوعی به شرکت ها امکان ردیابی چشم اندازها را در هر مرحله از راه را داده اند. با استفاده از هوش مصنوعی ، لازم نیست یک هفته صبر کنید تا یک گزارش تاخیری از کمپین عمده فروشی خود دریافت کنید.
این امر همچنین بازاریابان شبکه های اجتماعی را قادر می سازد تا در صورت لزوم تغییرات فوری در کمپین عمده فروشی شما ایجاد کنند. استراتژی مشابهی همچنین برای توسعه برنامه های تلفن همراه برای چشم انداز عمده فروشی شما استفاده می شود.
– بهینه سازی زمان ارسال ایمیل
مهم نیست که چه محتوای قابل توجهی با اطلاعات ارزشمند ایجاد کنید ، اگر مشتریان هنگام باز کردن ایمیل خود آن را پیدا نکنند بی فایده خواهد بود.
با هوش مصنوعی ، بازاریابان شبکه های اجتماعی توانمند می شوند. آنها می توانند زمان تحویل ایمیل را بهینه کنند. هوش مصنوعی بهترین زمان برای ارسال ایمیل به مخاطبان شما را محاسبه می کند.
طبق مطالعاتی ، صبح بهترین زمان برای ارسال ایمیل های عمده فروشی است. ایمیل هایی که بین ساعت ۸ تا ۱۲ صبح ارسال می شوند ، نرخ بازگشایی بالایی دارند.
خلاصه
هوش مصنوعی نحوه طراحی و راه اندازی کمپین بازاریابی عمده فروشی را کاملاً تغییر داده است. کارها خیلی راحت تر و سریعتر انجام می شوند.
با تغییر هوش مصنوعی در نحوه جمع آوری ، پردازش و ایجاد داده ها ، بازاریاب های شبکه های اجتماعی زمان بیشتری را برای صرف سایر فعالیت های پرمحتوا در اختیار می گیرند…

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود

موسسه آموزش عالی قناوران حکیم


توضیحات توضیحات توضیحات

توضیحات