گردهمایی باشگاه مدیران ایران در تاریخ ۲۶خردادماه در« برج نوآوری بن تک» برگزار می شود

بورسنا: سخن گفتن در باره “طرز بودن” آدمی، کمی دشوار بنظر می‌رسد چرا که ذهن ها کمتر با این مقوله آشناهستند و بیشتر آماده‌اند تا درباره افعال و داشته‌ها بگویند و بشنوند، مثلا درباره اینکه چه کاری باید کرد و یا چه دانشی باید داشت.

به گزارش بورسنا به نقل از دانانیوز و  براساس اعلام باشگاه مدیران ایران، به همت و تلاشهای ارزشمند و ماندگار زوج اندیشمند و خستگی ناپذیر سرکارخانم دکتر ندا مفاخری و جناب آقای دکتر شاهین شاکری، گردهمایی خرداد ماه ۱۴۰۳ باشگاه مدیران ایران در تاریخ ۲۶خردادماه در« برج بن تگ» با موضوعی بی نظیر در کنار هم خواهیم بود و آقای دکتر علی نصرت  ، رئیس پژوهشکده علوم شناختی ( معاون ستاد توسعه علوم شناختی ) باموضوع ارزشمند آشنایی با جدیدترین نگاه به مقوله راهبری سازمان با نگاهی متفاوت از آنچه تا کنون تجربه کرده ایم در گنارمان خواهد بود تا نگاهی عمیق، پدیدارشناسانه و بسیار کارا و موثر در رهبری سازمان و زندگی شخصی حرفه ای را باهم تجربه کنیم.

سخن گفتن در باره “طرز بودن” آدمی، کمی دشوار بنظر می‌رسد چرا که ذهن ها کمتر با این مقوله آشناهستند و بیشتر آماده‌اند تا درباره افعال و داشته‌ها بگویند و بشنوند، مثلا درباره اینکه چه کاری باید کرد و یا چه دانشی باید داشت.
کمتر ذهن‌ها درباره منشاء این عملکردها و داشته‌ها، اندیشیده‌اند.

اطلاعات تکمیلی و ثبت نام در :
https://modiriran.ir/club/?e=234

☀️اگر علاقمند هستید در این کارگاه آموزشی عالی حضور داشته باشین، برای ثبت نام با پشتیبان باشگاه مدیران ایران هماهنگ بفرمایید .  @modiriran1

مشاهده فیلم کوتاه صحبتهای آقای دکتر علی نصرت در نشست اردیبهشت ماه باشگاه مدیران ایران
https://www.youtube.com/watch?v=D_Dv6iMrcb0

Next Post

دانشمند چینی برنده جایزه جهانی انرژی ۲۰۲۴ شد

چ جولای 10 , 2024
بورسنا:دبیرخانه مجمع بین‌المللی انرژی به مرکزیت روسیه، مینگ‌گائو اویانگ استاد دانشگاه تسینگ‌هوا از کشور چین را به عنوان برنده این جایزه در سال جاری میلادی معرفی کرد. به گزارش بورسنا از شبکه تلویزیونی بریکس، مراسم معرفی برندگان این جایزه در ولگوگراد روسیه با حضور رائه کو اون چانگ برنده جایزه […]

خبرهای دلخواه شما