ایلان ماسک چگونه توییتر و شهرت خودش را در ۶ ماه گذشته زیر سوال برد؟ 

بورسنا به نقل از یورونیوز فارسی، پس از اینکه ماسک کنترل توییتر را به دست گرفت، آینده این شرکت تا این حد نامعلوم نبوده است. پس از خرید این پلتفرم رسانه‌ اجتماعی به قیمت ۴۴ میلیارد دلار در اواخر اکتبر، به گفته ایلان ماسک ارزش توییتر در حال حاضر به حدود ۲۰ میلیارد دلار رسیده است. البته برخی معتقدند ارزش واقعی از این هم کمتر است.

زمانی که ایلان ماسک برای اولین بار با خرید توییتر موافقت کرد، قول داد این شرکت را «بهتر از همیشه»، با شفافیت بیشتر، ربات‌های کمتر، کسب و کار قوی‌تر و آنچه او «آزادی بیان» می‌خواند، بسازد. 
ماسک بارها هشدار داد که توییتر ممکن است در معرض خطر ورشکستگی قرار گیرد. او بعد هم ادعا کرد که به لطف کاهش هزینه‌ها و اخراج ۸۰ درصد از کارکنان توییتر آن را از لبه پرتگاه بازگردانده است. اما مشخص نیست که ماسک چگونه و چه زمانی می‌خواهد توییتر را به مسیر رشد بازگرداند. او با روزنامه‌نگاران و خبرگزاری‌هایی که مدت‌ها در موفقیت این پلتفرم نقش مهمی داشتند، دشمنی کرده است. از طرفی هم تغییرات خط‌مشی، توییتر را کمتر قابل اعتماد و ناامن کرده است. این پلتفرم برای محققان غیرشفاف شده و بسیاری از تبلیغ‌کنندگان برتر را ترسانده است.

Next Post

سن بلوغ دیجیتالی؛ چند و چیستی آن در تجربه‌های اروپایی!؟ 

ج آوریل 28 , 2023
بورسنا: گزارش‌های این کمیسیون نشان داد که ثبت‌نام در شبکه‌های اجتماعی «به طور متوسط ​​در هشت ونیم سالگی» رخ می‌دهد و بیش از نیمی از کودکان فرانسوی ۱۰ تا ۱۴ سال آزادانه در شبکه‌های اجتماعی فعال هستند.

خبرهای دلخواه شما