اسامی ۱۰ شرکت هواپیمایی که بیشترین زمان تاخیر پروازی را دارند!

بورسنا: بررسی‌های میدانی سازمان بازرسی، گزارش‌ها و شکایات واصله به این دستگاه حکایت از نارضایتی مردم از تأخیر مداوم پرواز‌ها دارد.

به گزارش بورسنا به نقل از باشگاه خبرنگاران، معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور در پی تأخیر مداوم پروازها، از عملکرد نامناسب شرکت‌های هواپیمایی در جابجایی مسافر انتقاد کرد و گفت: بررسی‌های میدانی سازمان بازرسی، گزارش‌ها و شکایات واصله به این دستگاه حکایت از نارضایتی مردم از تأخیر مداوم پرواز‌ها دارد.

احمد اسدیان با بیان اینکه متأسفانه برخی پرواز‌ها با تأخیر انجام می‌شود و این امر منجر به معطلی مردم در فرودگاه‌ها شده است، افزود: بر همین اساس سازمان بازرسی در راستای نظارت بیشتر بر عملکرد شرکت‌های هواپیمایی و به منظور رعایت حقوق عامه و جلوگیری از تأخیر‌ها به سازمان هواپیمایی کشوری هشدار داده است.

معاون تولیدی سازمان بازرسی با اشاره به آمار تأخیر پرواز‌ها در شهریور ماه سال جاری؛ خاطرنشان کرد؛ شرکت‌های ایران ایر، کارون، وارش، آتا ایر، چابهار ایر، آسمان، اروان، کاسپین، زاگرس و قشم ایر به ترتیب بیشترین زمان تأخیر را در شهریور ماه امسال داشته‌اند.

Next Post

عدم وفای به عهد دولت‌ها به چایکاران؛ سالم‌ترین چای دنیا در دام نرخ دلار و واردات بی‌رویه!

چ اکتبر 25 , 2023
بورسنا: اهمیت ترویج فرهنگ مصرف چای ایرانی، تسهیل صادرات، احیای باغات متروک و فرسوده، برندسازی، ارتقای کارخانجات چای و مواردی این چنین از جمله تمهیداتی است که بارها و بارها از آن شنیده‌ایم اما آنچه که در این عرصه همچنان نگاه‌ها را به خود می‌خواند مشکلات چایکاران و کارخانه‌داران چای و جولان چای خارجی در کشور است.

خبرهای دلخواه شما

سرخط اخبار