در نمایشگاه آبادیران عنوان شد؛ ابلاغ بسته ویژه حمایتی از شرکت‌های دانش بنیان

بورسنا: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: همچنین به دنبال دانش بنیان شدن شرکت‌های توانمند و مستعد مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشورمان نیز هستیم و این کار را به کمک مشاوران تخصصی خود انجام می‌دهیم.

به گزارش بورسنا،آقای علی رسولیان در بازدید از نمایشگاه آبادیران (نوآوری برای آبادانی) در مصلی تهران به مشوق‌ها و تسهیلات ویژه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برای استقرار شرکت‌های دانش بنیان، نوآور و فناور در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور اشاره کرد و گفت: هم اکنون هزار و ۷۰۰ واحد صنعتی مستعد دانش بنیان شدن، مورد شناسایی قرار گرفت و به دانش بنیان شدن ۷۷۰ واحد صنعتی نیز کمک شد که ۶۷۸ واحد در داخل شهرک‌های صنعتی و فناوری بوده است.

وی ادامه داد: همچنین سال گذشته ۳۹۱ واحد صنعتی مستعد دانش بنیان شناسایی شده که به دانش بنیان شدن ۱۶۸ واحد کمک شده است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: همچنین به دنبال دانش بنیان شدن شرکت‌های توانمند و مستعد مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشورمان نیز هستیم و این کار را به کمک مشاوران تخصصی خود انجام می‌دهیم.

سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در توسعه فناوری و نوآوری در صنایع کوچک و متوسط در حوزه‌های مختلف ورود داشته است که ایجاد و توسعه شهرک‌های فناوری، مراکز خدمات فناوری و کسب وکار، توسعه مراکز مبادله فناوری و فن بازار‌های منطقه ای، توسعه شرکت‌های نوآفرین (استارت آپ)، ارائه خدمات به صنایع، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان جهت استقرار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، ایجاد و توسعه مراکز نوآوری ذیل برنامه خوشه‌های کسب وکار و آماده سازی بنگاه‌ها برای ورود به صنعت از جمله این برنامه‌هاست.

آقای علی رسولیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران امروز پنجشنبه (۲۵ خرداد) به همراه روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور از نمایشگاه فناوری و محصولات محرومیت‌زدا (آبادیران) در محل مصلای تهران بازدید کرد. منبع: خبرگزاری صداوسیما

Next Post

امضای یک بیانیه مشترک و ۱۰ سند همکاری میان ایران و ازبکستان

د ژوئن 19 , 2023
بورسنا: مقامات عالی‌رتبه ایران و ازبکستان در حضور روسای جمهور دو کشور یک بیانیه مشترک و ۱۰ سند همکاری در حوزه‌های مختلف به امضا رساندند.

خبرهای دلخواه شما