امضای یک بیانیه مشترک و ۱۰ سند همکاری میان ایران و ازبکستان

بورسنا: مقامات عالی‌رتبه ایران و ازبکستان در حضور روسای جمهور دو کشور یک بیانیه مشترک و ۱۰ سند همکاری در حوزه‌های مختلف به امضا رساندند.

به گزارش بورسنا به نقل از ایسنا، مقامات عالی‌رتبه جمهوری اسلامی ایران و ازبکستان در حضور سید ابراهیم رئیسی و  شوکت میرضیایف یک بیانیه مشترک و ۱۰ سند همکاری در حوزه‌های مختلف به امضا رساندند.
توافق‌نامه تجارت ترجیحی، حمل و نقل و ترانزیت، همکاری دارویی، برنامه همکاری در زمینه‌های استاندارد و بیمه، بررسی امکان ایجاد مناطق آزاد مشترک، برنامه اجرایی همکاری در حوزه فناوری و نوآوری و برنامه اجرایی همکاری در بخش کشاورزی از جمله محورهای اسناد امضا شده میان مقامات ایران و ازبکستان در حضور روسای جمهور دو کشور بود.

Next Post

دعوای خودرویی بورس با شورای رقابت؛ سرنوشت عرضه خودرو در بورس همچنان نامعلوم!؟

د ژوئن 19 , 2023
بورسنا: در حالی طی یک هفته اخیر، موضوع عرضه ۶۰۰ دستگاه دینگیتی در بورس کالا در ۲۹ خرداد دارای چالش‌های "می‌شود؛ نمی‌شودها" بوده که رئیس شورای رقابت طی نامه‌ای به گروه بهمن‌ مبنی بر لغو عرضه و مغایر خواندن آن با دستورالعمل تنظیم بازار اخطار داد که سریعا این اقدام ضدرقابتی و متخلفانه را متوقف کند؛ بنابراین باید منتظر ماند و دید که زور کدام نهاد برای عرضه یا لغو عرضه بیشتر است؟

خبرهای دلخواه شما

سرخط اخبار