مدیره کل بانوان شهرداری تهران:استقبال شهروندان تهرانی از بیستمین« نمایشگاه زنان و تولید ملی» تحسین برانگیز است

بورسنا: بیستمین نمایشگاه «زنان و تولید ملی» با بیش از سه هزار و ۶۰۰ تولید کننده و ۸۶۴ کسب و کار از ۱۶ اسفندماه سال جاری فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش بورسنا به نقل از  دانانیوز،مریم اردبیلی مدیره کل امور بانوان شهرداری تهران گفت: بیستمین نمایشگاه زنان و تولید ملی با استقبال شهروندان تهرانی در بوستان گفتگو آغاز به کار کرد.
کل امور بانوان شهرداری تهران افزود: تمام تولیدات این نمایشگاه، دست آفریده بانوان کارآفرین سرپرست خانوار شهر تهران است.
مشاور شهردار تهران ادامه داد: بازدیدکنندگان از این نمایشگاه می‌توانند از محصولات متنوع غرفه داران از جمله پوشاک زنانه، مردانه و کودکانه، صنایع دستی، تابلوهای فرش، محصولات چرم، کیف، کفش، اسباب بازی، کتاب و موادغذایی بهره ببرند.

به گفته مریم اردبیلی، همچنین در فضای نمایشگاه بیستم برای رفاه حال مادران، اتاق مادر و کودک و همچنین فضای بازی برای کودکان نیز در نظر گرفته شده همچنین اورژانس و ایستگاه آتش نشانی در این نمایشگاه بطور دائم مستقر است.
بیستمین نمایشگاه «زنان و تولید ملی» واقع در بوستان گفتگو تا ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۱ میزبان شهروندان است.

مدیره کل بانوان شهرداری تهران:استقبال شهروندان تهرانی از بیستمین« نمایشگاه زنان و تولید ملی» تحسین برانگیز است

Next Post

انتخابات مجمع عمومی "انجمن توسعه بهره وری ایران" برگزار شد

ش مارس 9 , 2024
بورسنا: در این جلسه پس از ارائه گزارش عملکرد  دو ساله، اعضای هیات مدیره و بازرسان انتخاب شدند. به گزارش گروه مجامع و تشکلهای بورسنا به نقل از روابط عمومی انجمن توسعه بهره وری ایران، جلسه مجمع عمومی عادی و عادی به طور فوق العاده انجمن توسعه بهره وری ایران […]

خبرهای دلخواه شما

سرخط اخبار