آغاز رویداد «تریبون نانو و صنعت ۱۴۰۲» از امروز!

بورسنا: در راستای ترویج صنعتی فناوری‌های نانو و میکرو، رویداد «تریبون نانو و صنعت ۱۴۰۲» با هدف معرفی دستاوردها و توانمندی‌های دانش‌بنیان فناوری نانو ایران در زمینه‌های مختلف صنعتی به شرکت‌ها، سازمان‌ها، جامعه صنعتی کشور و عموم علاقمندان و فعالان این حوزه با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نانو و میکرو، همکاری شرکت‌های فناوری نانو و ارائه مدیران، متخصصان، صنعتگران و فناوران فعال، از ۲۸ بهمن تا ۳ اسفند، به صورت آنلاین برگزار می­‌شود.

به گزارش بورسنا به نقل از ایسنا، چهارمین رویداد ملی تریبون نانو و صنعت، با رویکردی صنعتی، نانوفناورانه و دانش‌بنیان، از امروز شنبه ۲۸ بهمن تا پنجشنبه ۳ اسفندماه ۱۴۰۲ و از ساعت ۹ تا ۱۸، با ارائه بیش از ۷۰ تن از مدیران، متخصصان، پژوهشگران و نانوفناوران در حوزه‌های مختلف صنعتی کشور، به صورت مجموعه وبینارهای برخط (آنلاین) برگزار خواهد شد.

از جمله اهداف برگزاری رویداد ملی تریبون نانو و صنعت عبارتند از:

– معرفی محصولات، تجهیزات و دستاوردهای شرکت‌های نانوفناور و دانش‌بنیان در صنایع مختلف

– معرفی برنامه‌های توسعه صنعتی، سیاست‌ها و الگوهای حمایتی ستاد فناوری‌های نانو و میکرو

– تبیین توانمندی‌های شرکت‌های منتخب ایرانی و فرصت‌های اقتصادی و تجاری

– معرفی کاربردهای صنعتی فناوری نانو با ارائه راه‌حل‌های نانوفناورانه و صنعتی برای رفع نیاز صنایع کشور

– تبیین چالش‌ها و نیازهای صنعتی و پژوهشی مورد نیاز برای حل مشکلات شرکت‌ها، سازمان‌ها و صنایع داخلی و خارجی

– ایجاد بستر ارتباطی و تبادل دانش و فناوری بین جامعه پژوهشی، مدیریتی و نانوفناوران با جامعه تولید صنعتی کشور

– ایجاد بسترهای مناسب همکاری علاقمندان با شرکت‌های نانوفناور در زمینه‌های صنعتی، تحقیقاتی، رسانه‌ای، بازاریابی و فروش

– ایجاد زمینه‌های مناسب جهت ارتباط بیشتر بهره‌برداران، متقاضیان صنعتی، رسانه‌ها و مصرف‌کنندگان محصولات نانوفناورانه با شرکت‌های فناور

– تبیین فرصت‌ها، ظرفیت‌ها، تجربه‌های موفق و حمایت از صادرات محصولات فناورانه و دانش‌بنیان ایران

به نقل از ستاد نانو، شرکت در تمامی برنامه‌های این رویداد، و طرح پرسش و پاسخ همزمان، برای عموم علاقمندان، آزاد و رایگان است و این رویداد، به مخاطبان صنعتی، مدیران، کارشناسان و متخصصان شرکت‌ها، سازمان‌ها و صنایع، تجار، بازرگانان و همچنین اساتید و اعضای هیئت علمی، پژوهشگران و دانشجویان تحصیلات تکمیلی و اصحاب رسانه‌های صنعتی، تخصصی و عمومی توصیه می‌شود.

همچنین برنامه کامل زمان‌بندی ارائه‌های تریبون نانو و صنعت ۱۴۰۱، از اینجا قابل (دانلود) است.

کلیه شرکت‌های فناور دارای محصولات صنعتی نانومقیاس، مدیران رسانه‌های تخصصی و صنعتی و مدیران انجمن‌ها و مجموعه‌های مرتبط با فناور و صنعت، در صورت تمایل به ارائه مطلب در بخش هم‌اندیشی (روز پنجشنبه ۳ اسفند) می‌توانند درخواست خود را تا روز سه شنبه ۱ اسفندماه، برای بررسی به ایمیل IND@nano.ir ارسال و یا با شماره ۰۹۱۹۰۳۹۹۰۶۱ تماس حاصل نمایند و در آن بخش، به طور رایگان، معرفی توانمندی‌های مجموعه خود بپردازند.

شرکت‌کنندگان در این رویداد، برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانند به پایگاه اینترنتی رسانه «نانو و صنعت» به نشانی INDnano.ir مراجعه، و یا با ایمیل IND@nano.ir مکاتبه و یا با شماره ۰۹۱۹۰۳۹۹۰۶۱ تماس حاصل نمایند.

حوزه‌های تخصصی و صنعتی و موضوعات محوری در چهارمین رویداد ملی نانو و صنعت-۱۴۰۲ به شرح زیر است:

در هر یک از روزهای رویداد تریبون نانو و صنعت ۱۴۰۲، موضوعات و سرفصل های نانوفناورانه و صنعتی، طبق برنامه روزانه و سرفصل ها ارائه خواهد شد.

انتهای پیام

Next Post

بندر چابهار ایران ‌امن‌ترین مسیر برای تاجران افغانستان است

ش فوریه 17 , 2024
بورسنا: سخنگوی اتاق صنایع و معادن افغانستان معتقد است بندر چابهار ایران ارزان‌ترین و امن‌ترین مسیر برای تاجران و فعالان حوزه صنایع افغانستان است و باید از ظرفیت های عظیم این بندر استفاده حداکثری داشته باشند. به گزارش بورسنا به نقل از ایرنا، طی بیش از دو سال گذشته مبادلات […]

خبرهای دلخواه شما

سرخط اخبار