ابوالفضل میرقاسمی: سومین رویداد” روستایی شو” با شعار: ” روستا برای نوآوری ، نوآوری برای روستا ”برگزار می شود

بورسنا: سومین رویداد روستایی شو را، با هدف تقدیر از برگزیدگان نوآور روستایی و با شعار: ” روستا برای نوآوری ، نوآوری برای روستا ” همزمان با ” روز کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی “، برگزار می شود.

به گزارش بورسنا به نقل از دانانیوز و براساس اعلام “کانون توسعه‌ی کار آفرینی روستایی اندیشه ی پویا، آقای مهندس سیددابوالفضل میرقاسمی رئیس هیئت مدیره این کانون در گفتگوی خبری اظهار داشت: در راستای حفظ شأن و هویت روستا و همچنین حفظ منزلت روستانشینی و بسترسازی جهت تحقق پیشرفت و ‌آبادانی روستاها و توسعه کارآفرینی روستایی از طریق شناسایی نوآوران روستایی ، “کانون توسعه‌ی کار آفرینی روستایی اندیشه ی پویا ( کانون تکرا )”سومین رویداد روستایی شو را، با هدف تقدیر از برگزیدگان نوآور روستایی و با شعار: ” روستا برای نوآوری ، نوآوری برای روستا ” همزمان با ” روز کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی “، برگزار می کند.

میرقاسمی با تقدیر از برگزیدگان سال ۱۴۰۰ که بدلیل کرونا و بعضی مسایل دیگر، با دو سال تاخیر برگزار میشودگفت: روستائیان خلاق و مبتکری که با همه موانع و مشکلات گسترده بجای تسلیم شدن در برابر مشکلات و مهاجرت از روستا ، بر مبنای اصول اقتصاد مقاومتی و توسعه درون زا در روستا ماندند و با ابتکار عمل و خلاقیت موجب رشد کارآفرینی و تقویت اقتصاد و معیشت روستاییان را فراهم نمودن قطعا قابل تقدیر و تحسین هستند.

گفتنی است که در این رویداد آشنایی با نوآوران روستایی و تقدیر از برگزیدگان سال ۱۴۰۰ ، شامل روستایی نوآور، روستای نوآور، دهیار نوآور، صندوق اعتبارات خُرد نوآور و شرکت تعاونی روستایی نوآور نیز انجام می شود.

لینک ثبت نام جهت شرکت در مراسم ” جشنواره روستایی شو”

https://evand.com/events/جشنواره-روستایی-شو-۴۰۵۹۸۳

زمان مراسم: یکشنبه، ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۲،از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۹:۰۰

مکان :ستاد توان افزایی و حمایت از سازمان‌های مردم نهاد شهر تهران (وابسته به شورای اسلامی شهر تهران)

نشانی: تهران، خیابان انقلاب، بعد از میدان فردوسی، (ایستگاه دروازه دولت)، خیابان خاقانی، روبروی دانشگاه خوارزمی

www.takra.ir,
www.rsweek.ir,
@Roustaei_sho

نکاتی جهت حضور در مراسم:

  • سخنرانان در این برنامه، روستائیان نوآور هستند (به سبک TED ).
    خواهشمند است با حضور به موقع و همراهی تا پایان مراسم، شنونده سخنان همه برگزیدگان باشیم .
    مطمئنا سخنان ایشان الهام بخش خواهد بود.
  • در این رویداد، بعضی از مسئولین محترم نیز حضور خواهند داشت اما بیشتر شنونده‌ی داستان نوآوری‌های روستایی و دغدغه‌ها و انتظارات ایشان خواهند بود.
سومین رویداد” روستایی شو” با هدف تقدیر از برگزیدگان نوآور روستایی برگزار می شود

Next Post

سه شنبه ۲۴بهمن؛ نشست تخصصی "کاربست هوش مصنوعی در علوم انسانی" در مرکز نوآوری و توسعه فناوری پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می شود

س فوریه 13 , 2024
بورسنا: نشست سوم از سلسله نشست‌های نوآوری و فناوری در علوم انسانی و هنر با موضوع:” کاربست هوش مصنوعی در علوم انسانی”با مدیریت دکتر محمدنجاری معاون نوآوری و توسعه فناوری پژوهشگاه علوم‌انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می شود. به گزارش بورسنا،مرکز نوآوری و توسعه فناوری پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات […]

خبرهای دلخواه شما

سرخط اخبار