برگزاری “نشست‏های اقتصاد دانش ‏بنیان علوم انسانی” در خانه خلاق و نوآوری علوم انسانی و فرهنگ

بورسنا: مرکز نوآوری و توسعه فناوری پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی با همکاری خانه خلاق و نوآوری علوم انسانی و فرهنگ، سلسله نشست‏های اقتصاد دانش ‏بنیان علوم انسانی را به مناسبت هفته پژوهش برگزار می کند.

به گزارش گروه همایش و رویداد بورسنا، مرکز نوآوری و توسعه فناوری پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، با هدف کاربردی سازی دانش، سلسله نشست‏های اقتصاد دانش ‏بنیان علوم انسانی را برگزار می کند.

نشست نخست به مناسبت هفته پژوهش در تاریخ 22/9/1402 ساعت 10تا 12 با عنوان «مهارت ‏افزایی و ارتباط با بازارهای اقتصادی علوم انسانی؛ ارایه راهکارهای موردی در رشته زبان و ادبیات فارسی» برگزار می شود. دکتر مجید هوشنگی، استادیار دانشگاه الزهرا(س) سخنران و دکتر زهرا حیاتی، دانشیار پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، دبیر نشست هستند.

این نشست به صورت حضوری در سالن ادب پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می شود و دیگر علاقمندان نیز می توانند به صورت مجازی از طریق پیوند زیر در این نشست شرکت کنند.

https://webinar.ihcs.ac.ir/b/ihc-twm-sw5-s5j

شایان ذکر است مرکز نوآوری و توسعه فناوری پژوهشگاه علوم انسانیo براساس برنامه راهبردی خود سلسله نشست های «نوآوری و فناوری در علوم انسانی و هنر» و «اقتصاد دانش بینیان علوم انسانی» را با هدف مفهوم سازی و گفتمان سازی اقتصاد دانش بنیان و نقش حکمران و پیشران علوم انسانی، طراحی کرده است که طی دو برنامه کوتاه مدت و میان مدت اجرا می شود.

Next Post

رئیس اتحادیه طلا و جواهر:با ثبت مشخصات معاملات، خریداران و فروشندگان طلا باید مالیات بپردازند؟

ش دسامبر 23 , 2023
بورسنا: از اول دی ماه کلیه اشخاص حقیقی صاحب مشاغل ملزم به صدور صورتحساب الکترونیکی برای فروش کالا و خدمات شدند، با توجه به اینکه صنف طلا و جواهر نیز از این قاعده مستثنی نیست، فروشندگان و حتی خریداران طلا نگران ثبت سرمایه‌های خود هستند در این رابطه، رئیس اتحادیه طلا و جواهر، ضمن گلایه از عدم اطلاع‌رسانی‌های جامع با توجه به ابهامات پیش آمده در پاسخ به نگرانی‌ها اعلام کرد که ثبت اطلاعات، صرفا برای ایجاد شفافیت از ابتدا تا انتهای معاملات است.

خبرهای دلخواه شما

سرخط اخبار