تمدید مهلت شرکت در جشنواره رویش دانشگاه علمی کاربردی

بورسنا: مهلت ثبت آثار و دستاورد‌های فرهنگی و هنری دانشجویان در ششمین جشنواره رویش دانشگاه جامع علمی کاربردی تا پایان فروردین تمدید شد.

به گزارش بورسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، سلیمان عباسی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه گفت: باتوجه به استقبال بسیار خوب دانشجویان و درخواست مراکز آموزش علمی کاربردی برای تمدید مهلت ثبت آثار در ششمین جشنواره درون دانشگاهی رویش دانشگاه، امکان ثبت آثار تا پایان فروردین سال جاری فراهم شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی در ادامه اظهار داشت: بر همین اساس، علاقمندان به شرکت در این جشنواره تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ فرصت دارند با مراجعه به سایت جشنواره به آدرس https://ruyesh.uast.ac.ir اقدام به مطالعه دستورالعمل جشنواره کنند و با هماهنگی مسئول فرهنگی مرکز آموزش محل تحصیل، با ورود به قسمت ثبت نام، آثار و دستاورد‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی خود را ثبت کنند.

عباسی در پایان گفت: باتوجه به نزدیک بودن زمان برگزاری جشنواره ملی رویش و ثبت آثار در سامانه جشنواره ملی رویش، زمان در نظر گرفته شده دوباره تمدید نخواهد شد و ضرورت دارد مراکز آموزشی با اطلاع رسانی موثر به دانشجویان علاقمند برای شرکت در جشنواره، اقدام به ثبت آثار کنند.

لازم به ذکر است فعالیت کانون‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و دینی در یک دوره فعالیت یک ساله از اسفند ۱۴۰۰ تا اسفند ۱۴۰۱ در ششمین جشنواره درون دانشگاهی رویش ارزیابی و داوری می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Next Post

امیر سیاح: دستفروشی شغل رسمی خواهد شد

د آوریل 10 , 2023
به گزارش بورسنا به نقل از دانانیوز، سید امیر سیاح رئیس مرکز ملی بهبود فضای کسب و کار وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور در برنامه افق روشن، رادیو سلامت به رسمی شدن شغل دستفروشی اشاره کرد و گفت: شهرداری های سراسر کشور موظف هستند به هر کسی که […]

خبرهای دلخواه شما

سرخط اخبار