دومین فراخوان طرح دستیار فناوری

بورسنا: فراخوان دوم طرح دستیار فناوری از سوی وزارت علوم جهت اجرا در پارک‌های علم و فناوری اعلام شد و متقاضیان تا ۲۶ خرداد برای ثبت نام فرصت دارند.

به گزارش بورسنا به نقل از مهر، طرح حاضر تحت عنوان «طرح دستیار فناوری» با راهبری و هدایت دو نهاد دانشگاه و پارک‌های علم و فناوری در هر استان برنامه‌ریزی شده است. این طرح بر اساس هدایت هدفمند آموزه‌های دانشجویان در راستای استفاده کاربردی و کسب تجربه عملی جهت شکل‌گیری دانشگاه جامعه محور، پاسخگو و کارآفرین و ایجاد انگیزه و حس امید و نشاط و القای تفکر آموزش پویا در دانشجویان و با هدف تربیت نیروی متخصص برای فعالیت فناورانه و مهارت‌آموزی دانشجویان مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی و شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان میزبانان دانشجویان متقاضی تنظیم و برنامه‌ریزی شده است.

این طرح در راستای بهبود توانمندی دانشجویان در حال تحصیل و ارائه آموزش‌های مرتبط با کارآفرینی و کار تیمی به منظور توسعه همکاری‌های متقابل دانشگاه و پارک، مهارت‌آموزی به دانشجویان جهت ورود به بازار کار، تقویت واحدهای فناور دانش‌بنیان با تأمین نیروی کار متخصص و ارتقای توان پاسخگویی دانشگاه به نیازهای جامعه تنظیم و برنامه‌ریزی شده است.

در این طرح دانشجویان با ثبت‌نام در سامانه طرح و بر اساس قرارداد منعقده شده یک دوره ۶ ماهه و در مجموع به مدت ۳۰۰ ساعت در واحدهای فناوری مستقر در پارک علم و فناوری مشغول به کار خواهند شد و پس از انجام ارزیابی، از حمایت‌های مالی این طرح برخوردار می‌شوند.

بازه ثبت نام در این طرح از ۶ تا ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ تعیین شده و در پایان دوره نیز گواهی پایان دوره طرح دستیار فناوری برای متقاضیان صادر می‌شود.

لازم به ذکر است؛ علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت آئین‌نامه طرح به سامانه دستیار فناوری به آدرس www.parkintern.ir مراجعه نمایند.

Next Post

دارایی‌های تجدیدپذیر، هدف جدی ، شرکت ONGC هند

چ مه 31 , 2023
بورسنا: شرکت نفت و گاز طبیعی هند (ONGC) قصد دارد تا سال ۲۰۳۰، یک تریلیون روپیه معادل ۱۲.۱ میلیارد دلار در پروژه‌های سبز سرمایه‌گذاری کند.

خبرهای دلخواه شما

سرخط اخبار