رئیس جدید اتاق بازرگانی ایران:نشانه‌ای از دخالت دولت در انتخابات اتاق نداشتیم

بورسنا: رئیس جدید اتاق بازرگانی ایران می‌گوید اگر بخواهیم با انصاف نگاه کنیم نشانه‌ای از دخالت دولت در انتخابات اتاق بازرگانی ایران نداشتیم.

به گزارش بورسنا، حسین سلاح‌ورزی پس از انتخاب شدن به عنوان رئیس اتاق بازرگانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس آنچه که در هفته‌های گذشته تجربه شد می‌گویم که نه تنها دولت دخالتی در انتخابات اتاق بازرگانی نداشت که حتی هر جا مشکلی به وجود آمد شاهد تلاش نمایندگان دولت برای تسهیل شرایط بودیم.

وی ادامه داد: در طول فرآیند انتخابات شورای عالی نظارت فعالیت می‌کند که بخشی از اعضای آن را نیز نمایندگان دولت تشکیل می‌دهند. صحبتی که درباره انصراف من از انتخابات مطرح شد نیز صرفا برداشت شخصی یک عضو این شورا بود که خدشه‌ای در انتخابات و شمارش آرا به وجود نمی‌آورد.

رئیس جدید اتاق بازرگانی ایران با اشاره به برنامه‌های کلان اتاق بازرگانی در دوره جدید اظهار کرد: در شرایط خاص اقتصادی کشور اتاق بازرگانی نیز به عنوان خانه بخش خصوصی باید تلاش کند که در تدوین استراتژی‌های اقتصادی نقش آفرین باشد. ما در این حوزه بر اساس منویات رهبری و همراهی با سایر قوا نقش خود را ایفا خواهیم کرد.

سلاح‌ورزی افزود: اتاق بازرگانی ارکان مختلفی دارد که هر یک از آنها در حوزه کاری خود بسیار توانمند هستند. برطرف کردن مشکلات و فعال کردن ظرفیت این بخش‌ها قطعا یکی از اولویت‌های مهم ما در دوره جدید خواهد بود.

وی همدلی را یکی از اصلی‌ترین نیازهای اتاق بازرگانی در دوره جدید دانست و اضافه کرد: قطعا بخش خصوصی از گروه‌های مختلفی تشکیل شده که بعضا خواسته‌های متفاوتی نیز دارند. ما باید تلاش کنیم با استفاده از ظرفیت‌های این اتاق از تضادها به همدلی برسیم تا پیگیری نیازهای بخش خصوصی ممکن شود. منب:ایسنا

Next Post

واردات نفت هند از روسیه ۱۰ برابر شد

د ژوئن 19 , 2023
بورسنا: مدیر شرکت نفت و گاز هند (ONGC) اعلام کرد سهم نفت روسیه از واردات هند از کمتر از دو درصد در سال مالی ۲۰۲۲-۲۰۲۱، افزایش ۱۰ برابری پیدا کرده و به ۲۰ درصد رسیده است.

خبرهای دلخواه شما

سرخط اخبار