کارگاه تخصصی “رنگدانه وافزودنی ها در پی وی سی” از سوی شرکت توسعه پردیس سبز در هتل پارسیا قم برگزار می شود

بورسنا: این کارگاه تخصصی و حرفه ای با تدریس دو نفر از کارشناسان خبره شرکت توسعه پردیس سبز سرکار خانم مهندس زهرا مرادی و آقای مهندس علی عباسی وبا مدیریت و راهبری دکتر سعید مقیسه در تاریخ ۲۲خردادماه۱۴۰۳ از ساعت ۹تا۱۴ در هتل پارسیا واقع در بلوار الغدیر شهرستان قم برگزار می شود.

به گزارش گروه همایش و رویداد بورسنا به نقل از شرکت توسعه پردیس سبز(سهامی خاص)،رنگدانه های معدنی( PIGMENTS ) متداولترین نوع رنگدانه ها هستند. تعدادی از رنگدانه های معدنی متداول در پی وی سی، تیتانیوم دی اکساید می باشد. سه دلیل عمده برای اضافه گردن پیگمنت به ترکیب وجود دارد: دستیابی به کدری در ترکیبات غیر مقاوم در برابر هوازدگی، حفاظتUV و نهایتا” دستیابی به رنگ مورد نظر. دی اکسید تیتان و کربن بلک (دوده) عمده ترین پیگمنت های مورد استفاده در لوله و اتصالات می باشند.

اکنون با توجه به اهمیت آموزش و یادگیریهای حرفه ای در جهت کاربردهای گسترده و متنوع پیگمنتها در صنایع و تولیدات صنعتی، شرکت توسعه پردیس سبز بعنوان یکی از شرکتهای پیشرو در صادرات و واردات، به پشتوانه قریب دودهه تلاشهای تخصصی و حرفه ای موفق در حوزه رنگدانه های معدنی( PIGMENTS ) در داخل و کشور در نظر دارد تا با مدیریت و راهبری دکتر سعید مقیسه کارگاه آموزشی-تخصصی
رنگدانه وافزودنی ها در پی وی سی” را در هتل پارسیا قم برگزار کند:

این کارگاه تخصصی و حرفه ای با تدریس دو نفر از کارشناسان خبره شرکت توسعه پردیس سبز سرکار خانم مهندس زهرا مرادی و آقای مهندس علی عباسی وبا مدیریت و راهبری دکتر سعید مقیسه در تاریخ ۲۲خردادماه۱۴۰۳ از ساعت ۹تا۱۴ در هتل پارسیا واقع در بلوار الغدیر شهرستان قم برگزار می شود.

متخصصان، فعالان و علاقمندان حوزه های رنگدانه وافزودنی ها در پی وی سی جهت هماهنگی ثبت نام و حضور در این کارگاه آموزشی-تخصصی لطفا با شماره های زیر تماس بگیرند:
09120809584
02188105568
لینک کانال «رنگدانه» در تلگرام:
https://t.me/pardissabzco

کارگاه تخصصی “رنگدانه وافزودنی ها در پی وی سی” از سوی شرکت توسعه پردیس سبز در هتل پارسیا قم برگزار می شود

Next Post

محورهای ششمین جشنواره ملی بورس و رسانه اعلام شد

ج ژوئن 7 , 2024
بورسنا:دبیرخانه «ششمین جشنواره بورس و رسانه»، ضمن اعلام آغاز زمان ارسال آثار از ۱۶ خردادماه ۱۴۰۳، محورها و قالب‌های پیش‌بینی‌شده برای این دوره از جشنواره را تشریح کرد. به گزارش بورسنا به نقل از اقتصاد ملی آنلاین، رسالت اصلی جشنواره ملی بورس و رسانه، توسعه فرهنگ سرمایه‌گذاری و افزایش سواد […]

خبرهای دلخواه شما

سرخط اخبار