اعلام فراخوان انتخاب محصولات فناورانه با قابلیت رونمایی در اینوتکس ۲۰۲۴

بورسنا: با برپایی پاویون محصولات فناورانه برتر کشور در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴، فراخوانی برای ارسال طرح‌هایی با قابلیت رونمایی در این نمایشگاه منتشر شد.

به گزارش بورسنا به نقل از ایسنا، در نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۲۴، بخش «جشنواره پیشگامان» شامل برگزاری پاویون محصولات فناورانه برتر کشور و رونمایی از محصولات با فناوری بالا اضافه شده است.

بر اساس فراخوان منتشر شده توسط دبیرخانه اینوتکس، از شرکت‌های متقاضی که دستاوردهای جدیدی در تولید محصولات دانشی حوزه‌های مختلف فناوری دارند، دعوت می‌شود تا در فرایند انتخاب برترین محصولات و دستاوردهای فناورانه کشور مشارکت کنند.

از جمله شاخص‌های مؤثر در انتخاب محصولات برتر می‌توان به عدم معرفی محصول و یا نوع ارتقاء یافته آن در نمایشگاه‌ها، جشنواره‌ها و رسانه‌های داخلی و خارجی کشور، نبود مشابه داخلی، کامل بودن فرایند تجاری‌سازی و دارا بودن مجوز و تأییدیه فنی از مراجع ذی‌صلاح اشاره کرد.

شرکت‌هایی که محصولاتشان در اینوتکس ۲۰۲۴ رونمایی می‌شود، می‌توانند از مزایایی شامل حضور به صورت رایگان در غرفه ویژه پیشگامان، رونمایی از محصول با حضور وزراء و معاونین رئیس‌جمهور و صاحبین صنایع و مشتریان بالفعل محصول، قرارگیری محصول برتر در سامانه فن‌بازار ملی ایران، پوشش خبری و تبلیغاتی از طریق ساخت مستند، انجام مصاحبه و هماهنگی پخش در رسانه‌های دیداری، شنیداری و نوشتاری و ارائه جوایز مادی به محصولات برگزیده بهره‌مند شوند.

متقاضیان می‌توانند جهت حضور در فرآیند ارزیابی انتخاب محصولات برتر فناورانه کشور، از طریق سایت IPF.inotex.com نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. مهلت ثبت‌نام و ارسال فرم تا ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ است.

به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس ۲۰۲۴) از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در پارک فناوری پردیس و در سه بخش نمایشگاهی، رویدادهای تجاری و ترویجی و رویدادهای آنلاین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

Next Post

افزایش سود اوراق مرابحه، بازار سرمایه را به رکود می‌برد

ش مارس 2 , 2024
بورسنا: یک کارشناس بورس گفت: با توجه به انتشار اخباری مبنی به اینکه سود اوراق مرابحه نزدیک به 48 درصد رسیده احتمالا تا مدتی بازارهای مالی مانند بورس وارد رکود شوند و فضای رکودی را تجربه کنند.  به گزارش بورسنا به نقل از ایسنا، طی هفته گذشته زمزمه هایی مبنی […]

خبرهای دلخواه شما

سرخط اخبار