تهران میزبان شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی مواد و صنایع شیمیایی

بورسنا: غرفه شرکت‌های دانش‌بنیان در ششمین نمایشگاه بین‌المللی مواد و صنایع شیمیایی، تجهیزات و خدمات آزمایشگاهی پاییز امسال در تهران برپا می‌شود.

به گزارش بورسنا به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کشور در حوزه صنایع شیمیایی و آزمایشگاهی از ابعاد مختلف اعم از تولید ماشین آلات، مواد اولیه، تجهیزات و خدمات وابسته؛ ایجاد ارتباط مستقیم بین تولید و تامین‌کنندگان مواد و تجهیزات شیمیایی و آزمایشگاهی با مصرف‌کنندگان؛ عرضه جدیدترین پیشرفت‌های صنعتی توسط شرکت‌های پیشرو بین‌المللی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
مواد شیمیایی صنعتی، مواد شیمیایی دارویی و آزمایشگاهی، تجهیزات صنایع فرایندی، تجهیزات آزمایشگاهی (بالینی – صنعتی – آموزشی)، خدمات آزمایشگاهی، تجهیزات ایمنی و بهداشت صنعتی، گروه‌های کالایی شرکت‌کننده در نمایشگاه CLI ۲۰۲۳ هستند.
درغرفه شرکت‌های دانش‌بنیان در ششمین نمایشگاه بین‌المللی مواد و صنایع شیمیایی، تجهیزات و خدمات آزمایشگاهی که به همت صندوق نوآوری و شکوفایی برپا می‌شود، شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی به عرضه محصولات و نمایش توانمندی‌های خود در حوزه مواد و صنایع شیمیایی می‌پردازند.
این نمایشگاه بین‌المللی (CLI ۲۰۲۳) از ۳۰ آبان تا ۳ آذر ۱۴۰۲ در مرکز نمایشگاهی برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

Next Post

حرکت دانشگاه علوم پزشکی شیراز به سمت هوش مصنوعی در پزشکی

د سپتامبر 11 , 2023
بورسنا: معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از موافقت با پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در رشته «هوش مصنوعی در پزشکی» در این دانشگاه خبر داد.

خبرهای دلخواه شما

سرخط اخبار