سلیم علیزاده: کنفرانس کریدور شمال- جنوب ۲۰۲۳ پنجم مهر ۱۴۰۲ در هتل استقلال تهران برگزار می شود

بورسنا: در همین راستا پیش همایشی در پنجم مهر ماه سال ۱۴۰۲ در هتل استقلال تهران برگزار می شود از تمامی فعالین اقتصادی و تولیدی ،تجارت بین الملل ،بیمه، خدمات بانکی ،تولید کنندگان محصولات مختلف ایرانی برای حضور و مشارکت در این رویداد دعوت می کنیم.

به گزارش گروه بین الملل بورسنا، سلیم علیزاده یکی از فعالان اقتصادی و تجاری حوزه کشورهای CIS که عهده دار نمایندگی ارشد انجمن بین‌المللی سیاست خارجی روسیه فدراسیون در جمهوری اسلامی ایران نیز می باشد در گفتگوی کوتاهی با خبرنگار ما ضمن اعلام این خبر گفت: در راستای گسترش صادرات محصولات ایرانی به کشورهای حوزه سی آی اس و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس ،هند و پاکستان ،این همایش بین‌المللی با حضور بیش از ۲۶۰شرکت از جمله ۸۰ شرکت از ایران، پاکستان، عمان، امارات، هند، لتونی، آذربایجان، ترکمنستان، ازبکستان، قزاقستان و بلاروس در روسیه فدراسیون در شهر آستاراخان در تاریخ ۳ الی ۶ آبان ماه برگزار می شود.
سلیم علیزاده در ادامه با توجه به رایزنی های مستمر تمامی فعالین صیانت از منافع ایران و تلاش برای انتخاب کشورمان به عنوان مسیر اصلی کریدور شمال به جنوب اظهار داشت: توانسته ایم بهترین موقعیت را برای گسترش صادرات محصولات ایرانی در انواع مختلف را ایجاد کنیم.
وی در پایان گفت: یکی دیگر از محورهای مهم این همایش استفاده از پتانسیل و توانمندی فعالین اقتصادی ایران در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس برای حمایت و همکاری مشترک با تجار و زیر ساخت های تجارت بین‌الملل روسیه فدراسیون است.
گفتنی است که براساس اعلام، در این فروم بین المللی سلیم علیزاده به عنوان حافظ وحامی حقوق و منافع مجموعه های ایرانی، به عنوان سخنران دعوت شده است.
در همین راستا پیش همایشی در پنجم مهر ماه سال ۱۴۰۲ در هتل استقلال تهران برگزار می شود از تمامی فعالین اقتصادی و تولیدی ،تجارت بین الملل ،بیمه، خدمات بانکی ،تولید کنندگان محصولات مختلف ایرانی برای حضور و مشارکت در این رویداد دعوت می کنیم.
لازم به ذکر است مجموعه های ایرانی شرکت کننده در این همایش شامل ۲۵ الی ۳۰ درصد تخفیف برای حضور در فروم بین‌المللی آستاراخان خواهند شد.

Next Post

چهار عامل موثر در خلاقیت و نوآوری(4p)

ش سپتامبر 16 , 2023
بورسنا: تا فرهنگ سازمانی با گسترده ترین معنا از نوآوری حمایت نکند خلاقیت روی نخواهد داد. شواهد نشان می دهد که نوآوری سازمان از مدیریت دقیق سازمانی نشأت می گیرد.

خبرهای دلخواه شما

سرخط اخبار