صفر تا ۱۰۰ تراکنش نهم ایران در یک ویژه نامه/۱۶ نشست و ۱۰۰ سخنرانی در تراکنش نهم ایران

بورسنا: رویداد بزرگ تراکنش نهم، دوشنبه ۱۸ دی با پنل مدیران عامل بانک ها و سه جشنواره افتتاح می شود و سه شنبه و چهارشنبه 19 و 20 دی 1402، از ساعت 9 تا 18 هر روز با برگزاری 8 نشست تخصصی و سخنرانی مدیران،‌ متخصصان و فعالان باتجربه این حوزه پذیرای هزاران نفر علاقه مندان به مباحث تخصصی اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری خواهد بود.

به گزارش گروه همایش و رویداد بورسنا به نقل از فابانیوز، حدود 250 تن از مدیران، متخصصان اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری با حضور در کمیته ‌های علمی و یا جمع سخنرانان نشست‌ های تخصصی نهمین نمایشگاه تراکنش ایران، از ابعاد گوناگون، در سه روز برگزاری این رویداد به مسائل و دغدغه ‌های اهالی این حوزه خواهند پرداخت.

براساس این گزارش، رویداد بزرگ تراکنش نهم، دوشنبه ۱۸ دی با پنل مدیران عامل بانک ها و سه جشنواره افتتاح می شود و سه شنبه و چهارشنبه 19 و 20 دی 1402، از ساعت 9 تا 18 هر روز با برگزاری 8 نشست تخصصی و سخنرانی مدیران،‌ متخصصان و فعالان باتجربه این حوزه پذیرای هزاران نفر علاقه مندان به مباحث تخصصی اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری خواهد بود.

در این رویداد متخصصان، مدیران، کارشناسان و فعالان اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری، در یک سامانه و در کنار یکدیگر با هم به گفتگو می ‏نشینند؛ گفتگوهایی سخت، صریح و انتقادی تا در آن ضمن تمرین تاب آوری، نگاه های تازه نمایان شوند و از دل آن‏ ها راه حل های جدید و ابتکاری بروز و ظهور یابند.

🔹 این خبر را در #فابانیوز بخوانید:
https://fabanews.com/fa/?p=58114

صفر تا ۱۰۰ تراکنش نهم ایران در یک ویژه نامه

◇ ویژه نامه نهمین #نمایشگاهتراکنشایران در 24 صفحه و 10 هزار نسخه آماده و در ایام برگزاری توزیع می‌شود.

🔸در این ویژه نامه با تیتر: ” ارکستر فناوران، ایران را دیجیتالی می خواند” صفر تا صد برنامه‌های ۳ روزه را می خوانید از جمله:

◇کنداکتور برنامه‌های ۳ روز تراکنش
◇اسپانسرهای تراکنش
◇اسپانسر نشست‌های تخصصی
◇معرفی غرفه‌داران
◇برنامه‌های ۳ جشنواره:
•چهره‌های ماندگار
•محصولات برتر سال(Fintex)
•رساله دکتری
◇معرفی ۱۶ نشست(زمان برگزاری، سخنرانان و اعضای کمیته علمی)
◇زمان‌بندی ۶۰ کارگاه معرفی محصول
◇رونمایی از محصولات و خدمات جدید
◇۳ کتاب تراکنش ایران
و …
🔸لینک PDF ویژه نامه:
B2n.ir/q38265

🔸 تاکنون بیش از 8000 نفر برای بازدید از تراکنش نهم ثبت نام کرده اند و امکان ثبت‌نام آنلاین در سایت www.transaction.events تا ۱۶ دی ماه مهیاست.

👈 مراسم افتتاحیه دوشنبه ۱۸ دی راس ساعت ۱۴ سالن آمفی تئاتر مرکز آفرینش‌های کانون

🔹این خبر را در #فابانیوز بخوانید:
https://fabanews.com/fa/?p=58841
@fabanews

Next Post

نشست کارگروه سرمایه‌گذاری سازمان همکاری شانگهای در ایران برگزار می‌شود

ش ژانویه 6 , 2024
بورسنا: هماهنگ‌کننده ملی جمهوری اسلامی ایران در سازمان همکاری شانگهای می‌گوید تهران در ۶ ماه گذشته به‌ صورت قوی وارد عرصه فعالیت در این نهاد شده و قرار است چندین نشست مهم آن به میزبانی تهران برگزار شود.

خبرهای دلخواه شما

سرخط اخبار