کنفرانس بین المللی روز اطلاعات و ارتباطات (ICTdays ) در پایتخت تاجیکستان افتتاح شد

بورسنا: این رویداد با حمایت صندوق توسعه نوآوری و صنعت تاجیکستان برگزار شد که دیجیتالی شدن اقتصاد این جمهوری را ترویج می کند.

به گزارش بورسنا به نقل از آژانس اطلاع رسانی اوستا– تاجیکستان، در این رویداد که از 5 تا 6 مارس برگزار می شود، کارشناسان کشورهای آسیای مرکزی و روسیه در مورد مسائل همکاری بین المللی در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات گفتگو خواهند کرد. به گفته منبع، موضوعات اصلی این رویداد، مسائل حفاظت در برابر حملات DDoS و امنیت سایبری در سطح ایالت ها و شرکت های فردی، توسعه خدمات دیجیتال مانند “شهر هوشمند” و “دولت دیجیتال” و همچنین ساخت مراکز پردازش داده (DPC) و نقش رسانه ها در پوشش فرآیندهای صنعت مخابرات. برگزارکننده اصلی این رویداد، شرکت روسی Piter-IX بود که در دسامبر 2023، خدمات ارتباطات زیر نظر دولت تاجیکستان با آن تفاهم نامه همکاری برای تسهیل روند به روز رسانی و اصلاح حوزه ارتباطات الکترونیکی در جمهوری منعقد کرد. این رویداد با حمایت صندوق توسعه نوآوری و صنعت تاجیکستان برگزار شد که دیجیتالی شدن اقتصاد جمهوری تاجیکستان را ترویج می کند.

Next Post

ظهور اولین تریلیونر جهان در ده سال آینده!

ج مارس 8 , 2024
بورسنا: سازمان مبارزه با فقر آکسفام اینترنشنال چندی پیش در جلسه ارزیابی سالانه خود از نابرابری‌های جهانی که با گردهمایی نخبگان سیاسی و تجاری در پیست اسکی داووس سوئیس برگزار شد، گفت: «جهان ممکن است ظرف ده سال آینده شاهد اولین تریلیونر کل تاریخ باشد.» بورسنا به نقل از انجمن […]

خبرهای دلخواه شما

سرخط اخبار